Opening post.




Assalamualaikum and hi to all my readers (yang tidak pasti kewujudannya),

 Nama panggilan  yang diciptakan oleh teman fae/pae, tapi aku ubah suai jadi 3.14e (πe) supaya lebih unik. 
Kepada pembaca semua, walaupun aku yakin yang tak ada siapa yang akan baca , aku tetap nak bagi tahu  yang korang beruntung sebab dapat buka blog ni. Sebenarnya aku dah lama bua blog ni  tapi sebabkan distracted dengan phone aku abaikan blog ni dan biarkan dia bersarang. So sementara aku ada mood nak tulis ni, meh aku cerita latar belakang nama blog ni.


Arnab- sebab aku lahir pada tahun ni (so korang agak2 lah sendiri umur aku berapa), 
Putih pula sebab selalunya arnabkan warna putih.

Paus- untuk sejarah paus ni panjang sikit. actually aku ada suka dekat seseorang dan aku dapat tahu dia suka paus. sebab tu aku pilih paus, apa-apa yang berkaitan dengan paus akan buat akau teringat dekat dia. nanti aku cerita dekat korang pasal dia dekat next post.
Biru- same reason with why I choose 'white'.

Tbh, aku dah lama tak tulis blog, jadi aku decide nak jadikan blog ni as my online diary, so i really hope my reader ( yang aku rasa x wujud, but kita tak tahu our futurekan) aku harap you guy tak  expose blog ni ,kalau korang expose, nanti aku  popular which akan menyebabkan aku busy, end up tak dapat aku nak update apa-apa lgi..lol

that all for this opening post.  Hope you guys enjoy reading my blog . sarangahaee!!

Comments

Popular Posts